Friday 12 May 2023

 


Elisa from Maire Antoinette set

Recently I have rediscovered portrait photography. I used to do a lot of portrait work on a semi pro basis, also weddings which I found extremely stressful. I had always done my portraits using film as the early digital cameras did not give the quality I liked. Now the equipment has improved and I have been working for myself rather than trying to earn money I realise how much fun it is. 


Récemment, j'ai redécouvert la photographie de portrait. J'avais l'habitude de faire beaucoup de portraits sur une base semi-professionnelle, ainsi que des mariages que je trouvais extrêmement stressants. J'ai toujours réalisé mes portraits sur pellicule, car les premiers appareils numériques n'offraient pas la qualité que j'aimais. Maintenant que l'équipement s'est amélioré et que je travaille pour moi plutôt que d'essayer de gagner de l'argent, je me rends compte à quel point c'est amusant.

No comments:

Post a Comment